Let It Shine~

Tänkte bara skriva ned lite snabbt hur jag känner mig just nu, bara för att jag är på ganska annorlunda humör.

Jag känner mig lite lätt upprymd.
Det känns som om jag är pepp på en massa saker som jag inte helt kan sätta fingret på.
Dessutom känns det som om jag är alldeles nyförälskad.
Mitt huvud känns ovanligt lätt och tomt på jobbiga tankar.
Hela jag känns faktiskt väldigt lätt.
Jag har inga direkta problem just nu, det känns väldigt skönt.
Min mun hänger uppe i ett preliminärt permanent smajl.
Jag vill skratta.


Att då fundera ut varför kvarstår.
Jag kom nyss hem från rollspel, vilket var mycket trevligt trots att jag var totalt oförberedd och inställd på att dansa istället, men dansen blev cancel'ad så blablabla en timme senare var jag i Kaxholmen.

Rent sinnesmässigt känner jag mig glad, för att många jobbiga saker är avklarade;

# Jag har inga prov på ett tag, och de stora proven är ändå avklarade.
# Mitt konto är nu fixat så att mitt studiebidrag kommer in på MITT konto.
# ID-kort är fixat också, kommer om några veckor.
# Jag har världens bästa pojkvän.
# Insåg idag att jag hade tvåhundra kronor på mitt konto som bara på något mystiskt sätt hamnat där.
# COSPLAY COSPLAY COSPLAY
# Var ledig idag.
# Fyller år snart.
# Plus lite till.


Sammanfattningsvis; allting känns helt okej just nu. Att lyssna på "Shine" på högsta volym hjälper lite också.
Så nu ska jag sova, för att vakna imorgon och förhoppningsvis ha kvar lite av den här underbart euforiska känslan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0