Klad Hest

Idag känner jag mig otroligt hoppfull. Jag vet inte riktigt varför, men jag har många bra saker framför och bakom mig känns det som. Plus att jag alltid blir på sånt här humör när det börjar gå mot vår och värme.

Jag vill inte låta detta bli enbart en gnällblogg, därför vill jag skriva när jag är på bra humör också.
Är jättepepp på cosplay nu. Ouran, L4D, till och med SIlent Hill. Jag och E klarade SH2 igår, och det gav mig av någon anledning upprymdhet och lust att cosplaya Silent Hill igen. Fast eftersom jag redan har en nursedräkt så vill jag göra en annan nu, en grupp vore nice.

Just nu sitter jag i skolan i brist på bättre sysselsättning. Jag har någon form av analysprov om tjugo minuter i svenska, men jag är inte så orolig. Resten av dagen är ganska öppen; jag ska köpa något till pappa eftersom han kommer hem från ryhov idag och sen ska jag hem till Johanna och sega mig. En ganska normal dag. Imorgon är det dans, onsdag är det filmdag/kväll/studiedag, torsdag öppen, fredag träffa E.
En allmänt trevlig vecka.

Sen är det bara två veckor kvar till lovet, och tre veckor kvar tills jag blir sjutton år. DET är alltid nice.

Det är varmt, jag har precis köpt nya skor, jag har pengar, jag har ett halvdant liv (bättre än inget, ne?), jag har precis klippt mig, och jag ska KAAAANSKE gå på Närcon i Augusti. 


Life at its best ;)


Oh yes...
Oh yes I would....





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0