*BG Music: Zelda Marketplace Theme*

Ny layout!

Känns mycket gladare med en rosa blogg, på något sätt. 

Jag är på halvtaskigt humör idag, allting går mest åt skogen. Knäet ur led, ingen motivation eller ork till någonting och alla mina kompisar bara reser bort hela tiden. Som tur är så är det lov om ungefär en vecka. Verkligen tur, jag hade inte pallat längre tid i skolan nu. Inte så att jag är skoltrött, mer att jag vill ha tid till att ägna mig åt mig själv. 

Jönköpings marknad var förra veckan, och det var dagens höjdpunkt. Nej, hela månadens höjdpunkt. Jag har någon skum marknadsfetish, jag blir alldeles manisk på marknader. Dessutom tycker jag om helium. Punkt. 

Marknaden spenderades med mina kompisar; Johanna, Amina, Andreas, Hanna, Camilla, Eleonore och Erik. Det var en helt åsum dag med många höjdpunkter. Att ligga i gräset och steka samtidigt som man lyssnar på svensktoppen live (hur lamt det än låter så var det faktiskt några bra band) är helt obeskrivligt skönt. Efter att vi legat där och slappat ett tag så kollade vi in stånden och tivolit (där Erik vann en hjärt-kudde till mig, ultimate cuteness factor) och sen slutade det med att jag promenerade hem tillsammans med Erik. En perfekt avslutning på veckan~

Jag vill förresten absolut har med en viss koreografi/dans/låt/parodi till Närconsketchen, det skulle lyfta upp allting, jag är säker. Men måste fila mer på den först <3 


Det känns som en bra idé att börja städa mitt rum nu innan mamma får ett psykbryt.... 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0